מלון כרמים ביקורת וחוות דעת

5/5
תוכן עניינים

מלון כרמים בירושלים הוא אחד ממלונות הפאר והיוקרה של ישראל. המלון הממוקם בהרי ירושלים הוא ללא ספק מקום מעולה לחופשה הבאה שלכם. יחד עם זאת, חשוב לבדוק ביקורות על מלון כרמים וחוות דעת מטעם מבקרים אשר ביקרו בו בעבר. למזלכם, צוות האתר שלנו ביצע בדיקה וליקט בעבורכם את כל הביקורות והמידע החשוב לפני הזמנת החופשה במלון.

ביקורות על מלון כרמים האוכל במלון:

האוכל במלון כרמים ירושלים זכה לשבחים רבים. קיים מבחר עצום של מנות שונות והשפע הוא ללא ספק אחת מהסיבות שאורחים רבים בוחרים לחזור פעם נוספת אל מלון כרמים.

מסעדת שיראז בה מתבצעות ארוחות הבוקר והערב, מציגה אוכל מוקפד תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. חדר האוכל עצמו גם זכה לביקורות מצוינות והאורחים שיבחו גם את העיצוב שלו וגם את מספר מקומות הישיבה והעובדה שאין תחושה של צפיפות כאשר נכנסים אל המקום.

יחד עם זאת, חלק מהאורחים שביקרו במלון, סיפרו כי כאשר הגיעו אל חדר האוכל, הם טעמו אוכל שהיה מעט קר ולעיתים גם יבש. מבדיקה עולה כי מקרים אלו נדירים ולרוב התרחשו אצל אורחים אשר הגיעו ממש בדקות האחרונות לפני סגירת חדר האוכל. לכן, לא מדובר במגמה אלא במקרים בודדים ואין לייחס להם חשיבות גבוהה.

מלון כרמים ביקורת

ביקורות על חדרים במלון כרמים

החדרים בבית מלון כרמים מצאו חן בעיני רוב האורחים אשר ביקרו במלון זה. האורחים סיפרו כי הנוף הנשקף מחדרי המלון עוצר נשימה וגם כי העיצוב עצמו של החדר היה מושקע ומוקפד, החל מהטקסטיל (כריות, וילונות וכדומה) ועד למיטה הנוחה ולתאורה של החדר.

בנוסף, חלק מהביקורות על מלון כרמים התייחסו לניקיון החדרים ולתחזוקה הגבוהה של כל חדר וחדר וזה כמובן אחד הדברים החשובים כאשר אנו מזמינים מלון בירושלים. גם האיבזור של החדרים במלון כרמים היה מעולה ובחדרים יש שולחן עבודה, חדר רחצה עם אמבטיה, מסך טלוויזיה, כספת וכמובן WIFI חינם.

מלון כרמים חוות דעת על מתקני המלון

כמו בכל מלון שמכבד את עצמו, גם במלון כרמים בירושלים ניתן למצוא מתקנים שונים כמו בריכות שחייה חיצוניות ופנימיות, חדר כושר וגם חמאם טורקי. אפשר לומר שהביקורות היו מצוינות על כל מתקני המלון ובהחלט היה ניתן לראות כי האורחים השתמשו במתקנים השונים. כל מתקני הכושר בחדר הכושר חדישים ומתקדמים והבריכות החיצוניות נהדרות, כמו גם הבריכה המקורה שנחשבת לבריכה גדולה ולכן אף פעם לא תחושו בה תחושות של צפיפות.

יחס הצוות במלון כרמים ביקורת

הצוות קשוב, מסור ובעיקר מעוניין לגרום לאורחי המלון להרגשה טובה. הצוות, החל משירות החדרים ועד לחדרי האוכל או דלפק הקבלה בכניסה למלון – נעים, מחייך ואדיב. חלק מהאורחים התלוננו כי השירות שקיבלו היה מעט איטי והם נאלצו לחכות עד לקבלת השירות אך ייתכן והדבר נבע מעומס במלון בשל התפוסה המלאה.

ביקורת על האווירה במלון כרמים

האווירה במלון נהדרת ואורחי ומבקרי המלון טוענים כי העובדה שהמלון נמצא בין כרמים ונוף הררי, מוסיפה לו ייחודיות . יחד עם זאת היו מספר טענות בנוגע להתנהלות הטלפונית של צוות המלון ולעיתים קשה להשיגם. דבר נוסף הוא נושא החנייה ומאחר ובאזור המלון יש מספר חניות מוגבל, ייתכן וכאשר תבקרו במקום לא תהיה לכם חנייה אך הדבר מתרחש בעיקר בעונות השיא שבהם הביקור לחדרים במלון זה גבוהים למדי.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print