מלון אוריינט ירושלים

5/5
תוכן עניינים

אוריינט ירושלים – חופשה חלומית באווירה יוקרתית

אם טרם ביקרתם במלון אוריינט ירושלים, תופתעו לדעת שמדובר באחד מהמלונות היפים והמבוקשים ביותר בעיר הבירה. העיצוב במלון מושקע ומוקפד ומתבצע במקום שימוש רב בחומרי גלם שונים כמו זכוכית, עץ ומתכות שונות אשר יוצר מראה שאין דומה לו בשום מלון אחר בארץ.

מתקני מלון אוריינט

  • מרכז אירועים וכנסים: במלון תוכלו למצוא מרכז כנסים שגודלו הוא 1,300 מ"ר והמשמעות היא שניתן לקיים במקום מגוון רחב של אירועים שונים, החל ממסיבות קטנות ועד לאירועים גדולים עם למעלה מ-700 מוזמנים.
  • ספא יוקרתי ומפנק: רבים סבורים שחופשה איננה באמת חופשה עד שלא מבצעים ביקור בספא לצורך קבלת טיפול מפנק. מלון אוריינט ירושליים מציע למעלה מ-70 טיפולים כאשר חלק מהם הם טיפולי פנים. לפרטים נוספים אודות ספא במלון אוריינט ירושלים.
  • טרקלין עסקים: בטרקלין העסקים של מלון אוריינט ירושלים, תוכלו למצוא בר מזון ושתייה וגם פירות, נשנושים ומשקאות אלכוהוליים. הטרקלין ממוקם בקומה השמינית של המלון ופתוח בין השעות 11:00 ל-21:00.
  • THE SHOP: חנות המוצרים של המלון בה תוכלו למצוא בגדי מעצבים, תכשיטים מיוחדים, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח וגם תיקים. בנוסף, ניתן למצוא בה גם משחקים לילדים ומוצרים לבריכה ולים. החנות סגורה בימי שבת אך פתוחה בשאר הימים בין השעה 9:00 בבוקר עד 18:00.

מה מיוחד בבית מלון אוריינט?

הדגש המרכזי במלון זה הוא על החיבור להיסטוריה של האזור. בתוך המלון ניתן למצוא מוטיבים שונים הקשורים למסורת של ירושליים ועברה וזה כולל בין היתר שני מבני טמפלרים משוחזרים, לצידו של המבנה המרכזי של המלון. כמובן שאחד מסימני ההיכר של המקום הוא הבריכה החיצונית.

מעת לעת יש מבצעים במלון אוריינט ושווה לבדוק ולעקוב אחריהם על מנת להוזיל את מחיר החופשה.

הבריכה המרשימה בגג המלון

בריכת המלון ממוקמת על גג המלון וממנה תוכלו להסתכל על הנוף של העיר ירושלים. על קומת הגג ניתן למצוא גם בר מסעדה עם מגוון פינוקים טעימים. פרט לבריכה זו, קיימת בריכה נוספת, מקורה, בקומת הספא, שם גם תוכלו למצוא את חדר הכושר, הסאונה והחמאם של מלון אוריינט ירושלים.

מידע נוסף אודות בית מלון אוריינט ירושלים

המלון ממוקם באיזור מרכזי ומאפשר לשוהים בו לטייל בעיר העתיקה שנמצאת במרחק של קילומטר ממנו. כנסיית הקבר והכותל המערבי, ממוקמים במרחק של שני קילומטר ממלון אוריינט. כמו כן, חשוב לדעת כי בשטחי המלון יש אינטרנט אלחוטי אשר זמין לאורחים וזה כולל גם את בחדרים במלון אוריינט וגם את המרחבים הציבוריים השונים.

 

אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print