חדרים במלון אוריינט ירושלים

5/5
תוכן עניינים

חדרים במלון אוריינט ירושלים

החל מאירוח של כנסים ואירועים, דרך אירוח יוקרתי בסוויטות וכלה בחדרי ישיבות יוקרתיים – במלון אוריינט ירושלים תמצאו את הכול. במלון אוריינט תפגשו בלא פחות מאשר 243 סוויטות יוקרה, חדרי אירוח עם נופים יפהפיים, בריכה ענקית ועוד המון. בואו נכיר את המלון ואת חדריו המפוארים. 

על פי משרד התיירות הישראלי, מלון אוריינט מוגדר בתור מלון 5 כוכבים. מלון אוריינט ממוקם בקרבה רבה למקומות הבילוי בירושלים. כמו כן, הוא מציע עיצוב מרהיב המשלב בין עיצוב עתיק לעיצוב חדשני ומודרני. אתם תמצאו כאן בריכה חיצונית עם בר-מסעדה, שנמצאים על גג המלון. ומהגג, איך לא, אתם תוכלו להשקיף אל נופי ירושלים היפהפייה בלילות. אם חיפשתם אחר זמן הירגעות מושלם בסוף השבוע הקרוב, אוריינט הוא המקום להגיע אליו עם כל החשקים לפינוקים אולטימטיביים. 

סוגי החדרים במלון אוריינט ירושלים 

אם אתם מחפשים אחר מלון חמישה כוכבים בירושלים, אכן הגעתם למקום הנכון. במלון אוריינט תוכלו למצוא סוויטות יוקרתיות במיוחד, חלקן עם ג'קוזי פרטי בתוכן שלא מפסיק לבעבע במשך כל הנופש שלכם. רוצים שהג'קוזי יבעבע 7\24? לכו על זה, אתם בחופש. 

הסוויטות וגם החדרים במלון אוריינט מצוידים ומאובזרים בכל מה שאתם צריכים בכדי להנעים את זמנכם. חדרי הרחצה מטוקטקים על רמת הסבון הריחני ומטהר האוויר, מגבות, חלוקי רחצה, תכשירי גוף למיניהם ועוד. זה המקום להתפנק. כמו כן, תוכלו למצוא בחדרים גם שידורי לוויין, טלוויזיה בכבלים ועוד. כמובן, האינטרנט חופשי לשימוש אורחי המלון. 

  • חדר אוריינט באוריינט ירושלים
    חדר אוריינט באוריינט ירושלים
  • חדר אוריינט נוף למושבה

  • חדר אוריינט גן עם יציאה לגינה פרטית
    חדר אוריינט גן עם יציאה לגינה פרטית
  • חדר אוריינט עם נוף לעיר העתיקה
    חדר אוריינט עם נוף לעיר העתיקה
  • חדר קולוני בבנייני Heritage
    חדר קולוני בבנייני Heritage
  • חדר משפחה באוריינט ירושלים
    חדר משפחה באוריינט ירושלים
  • סוויטת אוריינט
    סוויטת אוריינט
  • סוויטת אוריינט עם נוף למושבה
    סוויטת אוריינט עם נוף למושבה
  • סוויטת אוריינט עם נוף לעיר העתיקה
    סוויטת אוריינט עם נוף לעיר העתיקה
  • סוויטת אוריינט רויאל
    סוויטת אוריינט רויאל
  • הסוויטה הנשיאותית באוריינט ירושלים
    הסוויטה הנשיאותית באוריינט ירושלים

 

פינוקים של סוויטות יוקרה במלון בירושלים 

אם אתם מחפשים אחרי סוויטות יוקרה בירושלים, אתם מחפשים אחר פינוקים שונים. ובצדק, זה הזמן להתפנק. במהלך הסוף שבוע שלכם תוכלו להנות מכל מיני פינוקים כמו מסאז'ים ועיסויים מקצועיים, טיפולי ספא באוריינט, טיפולי פנים ועור ועוד. 

השמיים הם הגבול, באתם לסוף שבוע של רוגע מוחלט. אם תרצו, תוכלו להזמין חלק מהטיפולים אליכם לחדר. המלצה שלנו? כדאי להזמין לחדר עיסויים של ידי מעסים מקצועיים. אחרי טיפול של עיסוי מקצועי, תוכלו להניח את כל הדאגות בצד. 

מה עוד נמצא בחדרי מלון אוריינט?

במלון אוריינט תוכלו למצוא את כל מה שהנופש שלכם מצריך, כולל פינות ישיבה ופינות אוכל, מיטות נוחות במיוחד, מערכות סאונד מקצועיות, נופים יפהפיים בחלק מהחדרים ועוד. כמו כן, תוכלו להנות כאן ממקררי מיני בר ופינוקים שונים בתוכו. 

בין אם מתחשק לכם להתארח בסוויטה יוקרתית או בחדרי האירוח השונים של המון, כדאי להזמין מקום מראש. במיוחד בימים בהם הטיסות לחו"ל די מוגבלות. הדרישה לנופשים בירושלים היא גבוהה, ככה שכדאי לסגור את הפינה הזו מראש (לפחות חודשיים-שלושה מראש). תהנו, הסוף שבוע שלכם ברמת 5 כוכבים, אין סיבה שלא יהיה כיף אמיתי. 

אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print