מלון אוריינט ספא

5/5
תוכן עניינים

מלון אוריינט ספא מהחלומות

ירושלים היא אמנם עיר הקודש העולמית, אבל היא גם העיר שבה תוכלו למצוא את בתי המלון האיכותיים ביותר. בנוסף לכך, תוכלו למצוא בה גם טיפולי ספא שאי אפשר לשכוח מהם אחרי שהם מסתיימים. מתכננים ביקור בירושלים, אולי אפילו במלון אוריינט י-ם? אם כך, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הספא המענג במלון זה. 

מה יותר כיף מאשר ספא יוקרתי בירושלים שמענג חושים? מטפלים בכם, מפנקים אתכם וכל היום הוא רק עבורכם. ניתן ללכת לספא עם בני משפחה, עם בני זוג, עם חברים טובים ועוד. כל עוד אתם רוצים להתפנק כמו שצריך, הספא יענה לכם על הבקשה. ואם אתם חובבים של כל מיני טיפולי ספא, אתם חייבים להכיר את ספא מלון אוריינט בירושלים, אחד הפופולאריים באזור ירושלים וגם אחד ממתחמי הספא היוקרתיים שיש לנו בארץ. הנה כל מה שרציתם לדעת על מלון אוריינט ספא, נתחיל עם סוגי הטיפולים שניתן לקבל במקום.

ספא במלון אוריינט – סוגי טיפולים מגוונים 

אם אתם מחפשים אחר העינוג המושלם לכל חושי הגוף, אתם מחפשים אחר ספא יוקרתי בירושלים. הכירו את מלון אוריינט, אחד מהמלונות המבוקשים בירושלים והאזור. ספא אוריינט מציע טיפולי פנים, עיסויים מסוגים שונים, ג'קוזי מבעבע, שוצף וקוצף ועוד. 

כל עוד אתם באים כדי להתפנק, אתם יכולים גם לקבל מגוון טיפולי טיפוח בספא המלון של אוריינט. למשל, טיפולי טיפוח לנשים וגברים, טיפוח של השיער, טיפוח עור הגוף וכדומה. כמו כן, תוכלו ליהנות כאן מסאונה יבשה, חדר כושר, בריכה מקורה ועוד. לנוחיותכם, בספא יש כמובן גם חדר מלתחות נקי ומרווח. זאת ועוד, בספא תוכלו גם ליהנות מימי כיף בסגנונות שונים. למשל, יום כיף לזוגות, למשפחות ועוד. 

מלון אוריינט ספא – מחירים:

אם שאלתם את עצמכם כמה עולה ספא אוריינט , הרי שלא מדובר בסכומי עתק. בפועל, בעבור מאות שקלים בודדים תוכלו ליהנות מספא יוקרתי במיוחד. למשל, יום כיף בספא יערות הכרמל של מלון אוריינט בעלות ממוצעת של כ- 650 ₪. לרוב, המחיר הזה יכלול גם עיסוי וגם שימוש חופשי במתקני הספא. אם בא לכם להשמיש גם את הג'קוזי המבעבע, יש לכם חבילות ספא שכוללות גם אותו. 

בכדי ליהנות מטיפולי ספא יוקרתיים, לא חובה לשלם עליהם המון כסף. בשורה התחתונה, המחיר על טיפולי הספא צריך להיות מספיק אטרקטיבי בכדי שתרצו לחזור בשנית ובשלישית למלון. אז אם בא לכם להתפנק על באמת, לכו על זה. 

מלון אוריינט ספא

חבילות ספא אוריינט גם כמתנה

מחפשים אחר מתנות לבני הזוג שלכם? אם ככה, כדאי לזכור שחבילות ספא הן מתנה מופלאה לימי הולדת ולאירועים מיוחדים. אתם יכולים לרכוש חבילת ספא לבודד, או חבילת ספא זוגית במלון אוריינט ירושלים. כמו כן, אפשר אפילו לרכוש חבילות ספא כמתנה לחגים. 

אם אתם מתכוונים להגיע למלון אוריינט בירושלים, יש לנו המלצה חשובה בשבילכם. תזכרו תמיד לבדוק את המוניטין של הספא. אל תתפשרו חלילה על ספא לא נקי או לא אסתטי. בסופו של דבר, אתם הרי רוצים לקבל תמורה מלאה לכספכם וזהו ללא ספק אחד ממתחמי הספא היפים, המעוצבים והיוקרתיים ביותר שיש בישראל.

מלון אוריינט ספא תפריט טיפולים

להלן מידע כללי על הטיפולים השונים במקום. חשוב לציין שאורך הטיפול משתנה וישנם טיפולים של 25 דקות, 50 דקות, 45 ואף 75 דקות.

  • טיפולים קלאסיים – עיסוי שבדי, משולב, עיסוי קצוות, אבנים חמות ועוד.
  • טיפולים קצרים של 25 דקות – ראש וצוואר, גב כתפיים וצוואר, עיסוי כפות רגליים ועוד.
  • קסם מהצומח – עיסוי ארומתראפי, עיסוי באמצעות שמן ורדים מיוחד.
  • עיסויי Deep Forest – עיסוי רקמות עמוק, עיסוי מיוחד לספורטאים ועוד.
  • חוויה מן המזרח – שיאצו, עיסוי תאילנדי, אביאנגה ועוד.
  • אנרגיה מהטבע – הילינג וגם רייקי.
  • פילינג בניחוחות שונים.
  • טיפולים לנשים בהריון.
  • טיפולי פנים.

יש במלון אוריינט טיפולי ספא מסוגים שונים ותוכלו לקבל את כל המידע המפורט בקישור הבא

חוויה זוגית מפנקת כולל עיסוי

אם מתחשק לכם לעבור חוויה זוגית בספא, דעו כי קיימת האפשרות של עיסוי שבדי שאורכו הוא 50 דקות ובנוסף לעיסוי עצמו תקבלו גם יין, פירות העונה וצלחת פטיפורים. החוויה הזוגית משלבת גם כניסה אל הג'קוזי של הספא להשלמת החוויה.

שאלות על מתחם הספא של מלון אוריינט:

 במתחם הספא של מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא למעלה מ-70 טיפולי גוף ויופי שונים.

בהחלט. פרט לטיפולים הארוכים שאורכם הוא 45 או 50 דקות, תוכלו להזמין גם טיפולים קצרים של 25 דקות.

 פרט לחדרי הטיפולים, תוכלו למצוא גם חמאם טורקי, סאונה, בריכה מקורה מחוממת ועוד.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print